sábado, 16 de febrero de 2013



Estimat diari, fa un parell de setmanes es van celebrar les 24h de la bande dessinée, que és una mena de festa anual online on cada participant té l'objectiu de fer un còmic de 24 pàgines en 24 hores. Et fan partir d'una premisa que es comunica quan comença el compte enrera i que canvia a cada edició, a la web pots veure les bases d'enguany.

Després d'arribar a la conclusió que no em veia amb cor de dibuixar la historieta que vaig trigar hores a plantejar, vaig improvisar això en poca estona intentant treure'm de sobre la sensació de fracàs absolut. L'ambició i la pressió de la internacionalitat de l'event em van portar a escriure en castellà. No vaig arribar a les vint-i-quatre pàgines de rigor, la cosa no fluïa i em va semblar que catorze ja eren suficients per la broma.

Pensava que mai arribaria a compartir el resultat, va ser una mica traumàtic tot plegat, però aquí estem altre cop.

No hay comentarios:

Publicar un comentario